blog kay & yana: TRAFFIC MENCANAK NAIK LEPAS REVIEW PRODUK...

TRAFFIC MENCANAK NAIK LEPAS REVIEW PRODUK...

16 November 2015


Tu dia... serius aku tak pernah dapat lebih daripada 100 visitor per entry okeh... ni first time...  happy gila.. excited pun ada..  bila aku tengok state blog aku, ada lebih 100 orang yang view post aku tentang satu produk ni.. Kalau ada yang terlupa entry yang mana boleh klik link kat bawah ni..

http://kayyana85.blogspot.my/2015/11/korang-jangan-guna-produk-ni-bahaya-tau.html

Tajuk tu sangatlah memainkan peranan untuk menarik perhatian orang membacanya.. Rezeki daripada Allah SWT. Alhamdulillah.. Aku baru je cakap dengan Kay aku nak try buat paid review... Cuba cuba je mana tau ada yang berkenan kan.. Baru berkata kata dengan Kay tetiba Sepet updated FB dia nak cari blogger yang boleh buat paid review.. Eh eh?? macam ada suara pula yang menyampaikan hasrat di hati ni pada Sepet. gitu.. ahahaha.. So aku pun apa lagi zass sepantas kilat amek peluang ni.. 

Sambil kita dapat product free sambil kita memerah idea mencari ayat yang sesuai sambil tu kita belajar macam mana nak jadikan blog kita mesra SEO.. Yang ni aku kena gali ilmu lagi... Soon In Sya Allah... 


Bila aku PM Sepet dia minta aku bagitahu harga untuk review paid ni.. Aku memang tak tahu sebab aku tak pernah amek job untuk review sebarang produk.. Lagipun blog aku bukan lah blog yang famous amous.. blog blog sendu yang tunggu berhabuk bersawang baru nak update... ahahahaha. sedih kan.. 

Tapi Alhamdulillah... Sepet pilih jugak blog sendu ni untuk review product dia.. Aku pun cuba la sehabis baik.. first job kena la bagi extra komitmen.. Seronok tau buat review product ni.. and for sure aku nak sangat buat lagi job paid review ni.. Mana mana founder yang nak aku buat review boleh PM aku okeh.. (sambil tutup muka) *krik krik krik*

Thank you so much Sepet sebab percayakan akak untuk review produk awak... BB Cream Seqy Beauty memang best.. aku dah tinggalkan fair n lovely aku okeh sebab jatuh cinta dengan BB Cream Seqy Beauty ni... Aku harap korang akan beli produk Seqy Beauty lepas baca entry aku... Beli tau jangan tak beli.. Kalau nak beli boleh tengok info pada entry aku tentang product dia okeh... Boleh beli dengan agent SeqyBeauty juga.. Aku tak jual.. Aku cuma buat review je.. =)


So gais.. thank you for reading... see u next entry.. tata...!!


4 comments:

  1. seqy beauty mmg best..soya yang guna pon jatuh hati jaa

    ReplyDelete
  2. bestnye..sy pun teringin gak nak try buat review..tp takde rezeki lagi..maklumlah blog picisan aje..hehe :p

    ReplyDelete
  3. Hehe..tajuk tu mmg win la..laju jek org dtg nak baca..^_^

    ReplyDelete
  4. Good Luck Yana..boleh buat side income kan..Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Blog Kay & Yana Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign